Kuoroviihteellä-bileet Apollo live clubilla – haku on auki!

Marraskuusta 2017 alkunsa saanut ja vuosittain, nyt jo neljättä kertaa, järjestettävä Kuoroviihteellä-bileet tulee taas! Suuren suosion vuoksi Viihdekuoroliitto järjestää tänäkin syksynä, jo perinteiseksi muodostuneen Kuoroviihteellä-tapahtuman. Paikkana toimii jälleen Apollo Live Club Helsingissä ja aika on perjantai 2.10.2020! Kutsumme nyt kuorot vetämään omat parhaat 15 minuutin bilesettinsä ja bailaamaan rytmisen kuoromusiikin tahtiin upeissa puitteissa. Hae mukaan täyttämällä virallinen hakulomake viimeistään 16.8.2020 mennessä! Mutta ole nopea; suosio on kasvanut huimasti vuosi vuodelta ja mukaan mahtuu vain rajoitettu määrä kuoroja! Viihdekuoroliitto valitsee mukaan pääsevät kuorot ja ilmoittaa tapahtuman muistakin yksityiskohdista hakuajan päättymisen jälkeen. Tule mukaan mahtavaan kuorojen kohtaamiseen, jossa rytmi- ja viihdemusiikin keinoin tehdään

Viihdekuoroliiton kevätkokous 21.3.2020 – siirretty vallitsevan tilanteen vuoksi

Kuten kaikki tiedämme, on maailmalla hyvin poikkeuksellinen tilanne tällä hetkellä. Ihmisiä pyydetään välttämään kanssakäymistä, joka ei ole pakollista. Yli 10 hengen kokoontumiset ovat kielletty. Tilanne asettaa myös yhdistystoiminnalle omat haasteensa ja niin myös me Viihdekuoroliitossa olemme päätösten edessä. Sääntömääräinen kevätkokous on sovittu pidettäväksi 21.3. Kokouslistalla on liiton tulevaisuuteen suuresti vaikuttavia asioita päätettävänä ja kokoukselle tulisi antaa sille kuuluva arvo sekä tilaisuus jäsenistölle tulla kuulluksi. Viihdekuoroliiton hallitus on ehdottanut siksi, että poikkeuksellisesti siirrämme kokousta, kunnes se on kaikille osapuolille turvallista. Kokouksen siirto on vastoin yhdistyksen sääntöjä ja siksi halusimme asiaan kannanoton jäsenyhdistyksiltä. Toivomme tässä tilanteessa ymmärrystä ja joustoa koko yhteiskunnan

Rytmimusiikin äänenkäytön ja ilmaisun tehokoulutus! – Siirretty myöhäisempään ajankohtaan