Kilpailu – Ehdota Viihdekuoroliitolle uutta nimeä!

25-vuotias Viihdekuoroliitto alkaa olla aikuisen iässä. Vuosien saatossa tapahtuu kasvua ja muutosta, ja nyt on aika uudistua myös nimen puolesta. Laitetaan siis pystyyn kilpailu! Ehdota Viihdekuoroliitolle uutta nimeä, joka on tätä päivää, ilmentää liiton genreä ja kuvaa yhdistyksen luonnetta. Viihdekuoroliitto päättää uudesta nimestä syyskokouksessaan myöhemmin tänä vuonna.   Osallistumisaikaa kilpailuun on 25.8.2019 asti. Kaikkien vastanneiden kesken arvomme palkinnoksi ilmaisen osallistumisen 7.9. järjestettävään Pop-laulun ja rytmiikan tehokoulutukseen (arvo jopa 50€) sekä kaksi lippua 4.10. kajahtaviin Kuoroviihteellä-bileisiin yökerho Apollossa (arvo 20 €). Voittajalle ilmoitetaan kilpailun päätyttyä henkilökohtaisesti.   Jätä ehdotuksesi facebookissa kilpailun kommentteihin tai lähetä yksityisviesti osoitteeseen: pj.viihdekuoroliitto@gmail.com. Nyt mielikuvitus vapaaksi ja nimiehdotuksia

Viihdekuoroliitto esittää Kuoroviihteellä-bileet!

Kuoroviihteellä-bileet Apollo Live Clubilla 4.10.2019 – Tule mukaan bailaamaan rytmisen kuoromusiikin tahtiin upeissa puitteissa! Marraskuussa 2017 järjestimme Viihdekuoroliiton ensimmäisen Kuoroviihteellä-illan Suomi 100 -teemalla. Tunnelma oli kertakaikkisen huikea ja siihen voit palata hetkeksi  TÄÄLLÄ!   Suuren suosion vuoksi Viihdekuoroliitto järjestää tänäkin syksynä jo perinteiseksi muodostuneen Kuoroviihteellä-tapahtuman, jossa erilaiset kuorot ja lauluryhmät vetävät omat parhaat 15 minuutin bilesettinsä. Paikkana toimii jälleen Apollo Live Club, Helsingissä, ja ajankohta on perjantai 4.10.2019!   Tapahtuman suosio kasvaa vuosi vuodelta ja hakemuksia tuli tälläkin kertaa runsaasti. Valitettavasti mukaan mahtuu kuitenkin vain 12 kuoroa tai lauluryhmää, jotka Viihdekuoroliitto on nyt pitkällisen harkinnan jälkeen valinnut. Valinnoissa on otettu ensisijaisesti huomioon Viihdekuoroliiton omat jäsenkuorot

Laulajille, kuorolaisille ja kuoronjohtajille – POP-LAULUN JA RYTMIIKAN TEHOKOULUTUS!

Viihdekuoroliitto haluaa tarjota parasta jäsenilleen sekä myös muille musiikista kiinnostuneille. Tartuimme Kuorotellen Katselmuksessa tuomaristolta saatuun palautteeseen ja räätälöimme myös sen pohjalta syksyn koulutuksemme palvelemaan kuorojemme ja musiikkiyhteisömme tarpeita. Järjestämme laulajille, kuorolaisille ja kuoronjohtajille POP-LAULUN JA RYTMIIKAN TEHOKOULUTUKSEN Kallion ala-asteella, Helsingissä, la 7.9.2019 klo: 11.45 alkaen!   Päivä koostuu kolmesta erilaisesta työpajasta sekä kuoronjohtajien ja kuoroaktiivien tapaamisesta. Jokainen koulutukseen osallistuja pääsee mukaan kaikkiin kolmeen työpajaan, kestoltaan 1h 15 min/työpaja. Lisäksi halukkaat voivat osallistua iltapäivän tapaamisiin.   TYÖPAJAT:  ”Beatboxaus haltuun!” Venla Blom – Beatboxaaja, laulaja Kaksi erilaista työpajaa, joista toiseen voivat osallistua ensikertalaiset ja toinen edistyneempi ryhmä Venlan viime syksyn koulutukseen osallistuneille tai muuten aiheeseen jo

Kuoroviihteellä-bileet Apollo Live Clubilla – Hakuaika on päättynyt.

Marraskuussa 2017 järjestimme Viihdekuoroliiton ensimmäisen Kuoroviihteellä-illan Suomi 100 -teemalla. Tunnelma oli kertakaikkisen huikea ja siihen voit palata hetkeksi  TÄÄLLÄ!   Suuren suosion vuoksi Viihdekuoroliitto järjestää tänäkin syksynä, jo perinteiseksi muodostuneen Kuoroviihteellä-tapahtuman. Paikkana toimii jälleen Apollo Live Club, Helsingissä ja aika on perjantai 4.10.2019!   Kutsumme nyt kuorot vetämään omat parhaat 15 minuutin bilesettinsä ja bailaamaan rytmisen kuoromusiikin tahtiin upeissa puitteissa. Hakuaikaa 12.5.2019 asti, mutta ole nopea; mukaan mahtuu vain rajoitettu määrä kuoroja! Hakuaika on päättynyt! Viihdekuoroliitto valitsee tapahtumaan osallistuvat ryhmät ja julkaisee tietoa tämän vuoden osallistujista toukokuun aikana.    Tule mukaan mahtavaan kuorojen kohtaamiseen, jossa rytmi- ja viihdemusiikin keinoin tehdään yhdessä