Viihdekuoroliiton kevätkokous 21.3.2020 – siirretty vallitsevan tilanteen vuoksi

Kuten kaikki tiedämme, on maailmalla hyvin poikkeuksellinen tilanne tällä hetkellä. Ihmisiä pyydetään välttämään kanssakäymistä, joka ei ole pakollista. Yli 10 hengen kokoontumiset ovat kielletty. Tilanne asettaa myös yhdistystoiminnalle omat haasteensa ja niin myös me Viihdekuoroliitossa olemme päätösten edessä. Sääntömääräinen kevätkokous on sovittu pidettäväksi 21.3. Kokouslistalla on liiton tulevaisuuteen suuresti vaikuttavia asioita päätettävänä ja kokoukselle tulisi antaa sille kuuluva arvo sekä tilaisuus jäsenistölle tulla kuulluksi. Viihdekuoroliiton hallitus on ehdottanut siksi, että poikkeuksellisesti siirrämme kokousta, kunnes se on kaikille osapuolille turvallista. Kokouksen siirto on vastoin yhdistyksen sääntöjä ja siksi halusimme asiaan kannanoton jäsenyhdistyksiltä. Toivomme tässä tilanteessa ymmärrystä ja joustoa koko yhteiskunnan

Rytmimusiikin äänenkäytön ja ilmaisun tehokoulutus! – Siirretty myöhäisempään ajankohtaan

Vallitsevan korona-viruksen aiheuttaman poikkeustilanteen vuoksi joudumme siirtämään koulutuksen syksylle 2020. Ilmoitamme uuden ajankohdan ja muut yksityiskohtaiset tiedot pian. Jo ilmoittautuneille/maksaneille lähetetään erikseen viestiä.   Viihdekuoroliitto järjestää 21.3. Tampereella Rytmimusiikin äänenkäytön ja ilmaisun tehokoulutuksen sekä lauluyhtyeille räätälöidyn yhtyelaulukoulutuksen. Tule kokemaan ilmaisun voima ja treenaamaan laulutekniikkaa käytännössä. Ohjaajina yksilötyöpajoissa(/2h) toimivat alan rautaiset ammattilaiset: Aija Puurtinen, Laulaja, musiikin tohtori Rytmimusiikin äänenkäyttö -Treenaa käytännössä laulutekniikkaa! Kirsi Kaunismäki-Suhonen, Kuoronjohtaja, KM Esittämisen ja heittäytymisen ihanuus -Koe kokonaisilmaisun voima! Ilmoittaudu heti, paikkoja on rajoitetusti: https://viihdekuoroliitto.tapahtumiin.fi/fi/.   Lisäksi samassa koulutuksessa tarjoamme lauluyhtyeille, kuorojen pienryhmille, epävirallisemmille kokoonpanoille tai jo pidempään toimineille yhtyeille, mahdollisuuden räätälöityyn yhtyelauluopetukseen. Ohjaajina: Säde Bartling, säveltäjä-sovittaja-muusikko ja Ida