Vapaus – Naiskuoro Diskantin kevätkonsertti

Naiskuoro Diskantti esittää Vapaus! Kevätkonsertissa kuullaan suomalaista ja ulkomaista pop-musiikkia mm. Anna Puulta, Yonalta, Scandinavian Music Groupilta ja Ed Sheeranilta. Konsertin johtaa Milla Käyhty. Liput 10€, ovelta tai ennakkoon kuorolaisilta. Su 19.5.2019 klo: 14. Balderin sali, 3. krs., Aleksanterinkatu 12, Helsinki. Lämpimästi tervetuloa ♥

Kuoroviihteellä-bileet Apollo Live Clubilla – Hae mukaan nyt!

Marraskuussa 2017 järjestimme Viihdekuoroliiton ensimmäisen Kuoroviihteellä-illan Suomi 100 -teemalla. Tunnelma oli kertakaikkisen huikea ja siihen voit palata hetkeksi  TÄÄLLÄ!   Suuren suosion vuoksi Viihdekuoroliitto järjestää tänäkin syksynä, jo perinteiseksi muodostuneen Kuoroviihteellä-tapahtuman. Paikkana toimii jälleen Apollo Live Club, Helsingissä ja aika on perjantai 4.10.2019!   Kutsumme nyt kuorot vetämään omat parhaat 15 minuutin bilesettinsä ja bailaamaan rytmisen kuoromusiikin tahtiin upeissa puitteissa. Hae mukaan täyttämällä virallinen hakulomake! Hakuaikaa 12.5.2019 asti, mutta ole nopea; mukaan mahtuu vain rajoitettu määrä kuoroja! Hakuajan päätyttyä Viihdekuoroliitto valitsee tapahtumaan osallistuvat ryhmät.    Tule mukaan mahtavaan kuorojen kohtaamiseen, jossa rytmi- ja viihdemusiikin keinoin tehdään yhdessä unohtumaton show! Nostata tunnelmaa jo