Kuorotellen Katselmus 30.3.2019 – lippuja saatavilla nyt!

Kuorotellen katselmus järjestetään 30.3. Helsingin Jollaksessa, Jollas89-hotellissa (Jollaksentie 89, 00850 Helsinki). Katselmus on avoin kaikille viihdyttävää rytmimusiikkia tuottaville kuorotyypeille ja lauluyhtyeille. Katselmuksessa mukana tänä vuonna: Sorja, Sointu, Escappella, Ramona, Herttoniemen sointu ja Diskantti. Kuorotellen Katselmus klo: 14-17  Iltajuhla klo: 18 -> Kiertopalkintojen ja sertifikaattien jako Jokainen kuoro pääsee vielä kerran esittämään tuomariston heille valitseman kappaleen Karaoke ja mukavaa yhdessäoloa! Ennen tapahtuman alkua klo: 12-13 Viihdekuoroliiton sääntömääräinen kevätkokous – Tervetuloa kaikki Viihdekuoroliittoon kuuluvien kuorojen jäsenet! Tule mukaan vuoden svengaavimpaan tapahtumaan, jossa kuorot tapaavat toisiaan ja saavat arvovaltaiselta tuomaristolta arvokasta palautetta, hauskoja iltajuhlia unohtamatta. 😉 Liput 5 €. Lippuja etukäteen; viihdekuoroliitto.tapahtumiin.fi tai ovelta. Voit myös

Kuoroviihteellä-bileet lokakuussa 2019

Marraskuussa 2017 järjestimme Viihdekuoroliiton ensimmäisen Kuoroviihteellä-illan Suomi 100 -teemalla. Tunnelma oli kertakaikkisen huikea ja siihen voit palata hetkeksi  TÄÄLLÄ!   Suuren suosion vuoksi kutsumme kuorot tänäkin syksynä Apollo Live Clubille vetämään yleisölle parhaat bilesettinsä ja bailaamaan upeissa puitteissa rytmisen kuoromusan tahtiin. Jo perinteiseksi muodostunut Kuoroviihteellä-tapahtuma perjantaina 4.10.2019. Lisätietoja ja hakuohjeet tulossa pian. Pysy kuulolla!

Kuorotellen katselmus 2019 Helsingissä

Kovasti odotettu ja toivottu Kuorotellen-katselmus on viimeinkin tulossa! Viihdekuoroliitto järjestää yhteistyössä OK-opintokeskuksen kanssa kevään 2019 katselmuksen 30.3. Helsingin Jollaksessa. Katselmus on avoin kaikille kuorotyypeille ja lauluyhtyeille, jotka tuottavat itseään ja muita viihdyttävää rytmimusiikkia. Jokaisella kuorolla tai lauluyhtyeellä on 20 minuuttia aikaa (sisääntuloineen ja poistumisineen) näyttää parastaan yleisölle, sekä asiantuntevalle tuomaristolle. Sähköinen äänenvahvistus on luvallinen, mikäli kuoro sen itse järjestää. Tarkempi sääntölinkki tällä sivustolla lähempänä ajankohtaa. Arvovaltaiseen tuomaristoon kuuluvat Vuoden kuoronjohtaja 2019 Merzi Rajala, Timo Lehtovaara, Jani Siven ja Viihdekuoroliiton hallituksesta Outi Annala. Iltajuhlassa nähdään vielä kuoroja lavalla ja jaetaan kulta-, hopea- ja pronssisertifikaatit sekä vuotuiset kiertopalkinnot. Lisäksi jokainen osallistuva ryhmä saa tuomaristolta kirjallisen palautteen tapahtuman jälkeen.