Rytmimusiikin äänenkäytön ja ilmaisun tehokoulutus!

Viihdekuoroliitto järjestää 21.3. Tampereella Rytmimusiikin äänenkäytön ja ilmaisun tehokoulutuksen sekä lauluyhtyeille räätälöidyn yhtyelaulukoulutuksen. Tule kokemaan ilmaisun voima ja treenaamaan laulutekniikkaa käytännössä. Ohjaajina yksilötyöpajoissa(/2h) toimivat alan rautaiset ammattilaiset: Aija Puurtinen, Laulaja, musiikin tohtori Rytmimusiikin äänenkäyttö -Treenaa käytännössä laulutekniikkaa! Kirsi Kaunismäki-Suhonen, Kuoronjohtaja, KM Esittämisen ja heittäytymisen ihanuus -Koe kokonaisilmaisun voima! Ilmoittaudu heti, paikkoja on rajoitetusti: https://viihdekuoroliitto.tapahtumiin.fi/fi/.   Lisäksi samassa koulutuksessa tarjoamme lauluyhtyeille, kuorojen pienryhmille, epävirallisemmille kokoonpanoille tai jo pidempään toimineille yhtyeille, mahdollisuuden räätälöityyn yhtyelauluopetukseen. Ohjaajina: Säde Bartling, säveltäjä-sovittaja-muusikko ja Ida Olsonen, musiikin maisteri, kuoronjohtaja, säveltäjä-sovittaja, laulaja ja musiikkipedagogi Lauluyhtyeet osallistuvat koulutuspäivän aikana Ida Olsosen TAI Säde Bartlingin 2h lauluyhtyekoulutukseen. Lisäksi yhtyeen jäsenet saavat valita