Rytmimusiikin äänenkäytön ja ilmaisun tehokoulutus!

Viihdekuoroliitto järjestää 21.3. Tampereella Rytmimusiikin äänenkäytön ja ilmaisun tehokoulutuksen sekä lauluyhtyeille räätälöidyn yhtyelaulukoulutuksen.

Tule kokemaan ilmaisun voima ja treenaamaan laulutekniikkaa käytännössä. Ohjaajina yksilötyöpajoissa(/2h) toimivat alan rautaiset ammattilaiset:

• Aija Puurtinen, Laulaja, musiikin tohtori Rytmimusiikin äänenkäyttö -Treenaa käytännössä laulutekniikkaa!
  • Kirsi Kaunismäki-Suhonen, Kuoronjohtaja, KM Esittämisen ja heittäytymisen ihanuus -Koe kokonaisilmaisun voima!

Ilmoittaudu heti, paikkoja on rajoitetusti: https://viihdekuoroliitto.tapahtumiin.fi/fi/.

Lisäksi samassa koulutuksessa tarjoamme lauluyhtyeille, kuorojen pienryhmille, epävirallisemmille kokoonpanoille tai jo pidempään toimineille yhtyeille, mahdollisuuden räätälöityyn yhtyelauluopetukseen. Ohjaajina:
  • Säde Bartling, säveltäjä-sovittaja-muusikko ja
  • Ida Olsonen, musiikin maisteri, kuoronjohtaja, säveltäjä-sovittaja, laulaja ja musiikkipedagogi

Lauluyhtyeet osallistuvat koulutuspäivän aikana Ida Olsosen TAI Säde Bartlingin 2h lauluyhtyekoulutukseen. Lisäksi yhtyeen jäsenet saavat valita osallistumisestaan joko Aija Puurtisen tai Kirsi Kaunismäki-Suhosen työpajoihin. Lauluyhtyeitä päivään mahtuu mukaan yhteensä 6 kpl. Paikat täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä ja ilmoittautumisaika päättyy, kun paikat täyttyvät.

Lauluyhtyeiden ilmoittautuminen: https://forms.gle/oycDuN669ca8U65R6. Huom! Lähetättehän vain yhden ilmoittautumisen/lauluyhtye.

Kaikki työpajat kestävät 2h eli yhteensä jokainen osallistuu 2x2h työpajaan. Koulutuspäivään on hyvä varata aikaa klo 10-18, tarkemmat aikataulut varmistuvat, kun osallistumiset vahvistuvat.

La 21.3.2020 n. klo: 10-18 (päivän tarkka aikataulu ja yksityiskohdat julkaistaan pian).

Tampereen AMK pääkampus; Kuntokatu 3, 33520 Tampere.

Hinnat (henkilö/á lauluyhtyeen jäsen):

Viihdekuoroliiton jäsenet 30€
Sulasolin jäsenet 40€
Muut 50€

Kysymyksissä tai epäselvissä tapauksissa viesti osoitteeseen: pj.viihdekuoroliitto@gmail.com.

Tervetuloa osallistumaan monipuoliseen musiikkipäivään!